Maksimum Performans Kampanyaları İle Dönüşüm Arttırma


Elif Yılmaz, Yazdı
05.02.2023
1Okunma
- Maksimum Performans Reklamları’nın Sağladığı Avantajlar
- Google Ads Maksimum Performans Kampanyası Nedir?
- Google Ads Maksimum Performans Kampanyası için Ne Gereklidir?
- Google Ads Maksimum Performans Kampanyasının Avantajları Nelerdir?
- Max Performans Kampanyası Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
- Google Ads Maksimum Performans Kampanyasını Nereden Kurabilirim?
- Max Performans Kampanyası Nerelerde Gösterilir?
Müşteri yolculuğu zaman içerisinde karmaşık hale geldi. Duyarlı arama ağı ve dinamik arama ağı kampanyaları gelişen zaman ve maksimum performans oranlarını sürekli geliştiriyor, potansiyel müşteriler dijital platformlardan ürün ve hizmet araştırmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Her gün milyonlarca insan ürün, hizmet, içerik, bilgi için Google Arama Motoru Optimizasyonu ve Google Ads internet pazarlama aracından faydalanmaktadır. Organik aramalar ile ürün veya hizmetlerinizi hedef kitleye ulaştırmanız mümkün olsa da reklam pazarlamacılığı kadar kısa sürede mümkün değil, Arama motoru Optimizasyonu uzun süreli yapılan çalışmalar sonucunda meyve verirken, Google Ads reklam modellerinin doğru kullanımı dönüşüm izleme ve kitle segmentleri ile daha kısa sürede başarılı hedef kitleye ulaşmayı mümkün kılıyor.
Google Ads reklam modelleri alanı kitle segmentleri ile geliştirilen en iyi metotlarla kullanıcıya her geçen gün daha verimli etkileşim elde etmeye olanak sağlar.Maksimum performans reklamında geriye dönük arama ağı reklamlarınız var ise kitle segment ve verilerinizi 3 gün içerisinde optimize eder. Google Ads maksimum performans reklamlarında geçmiş arama ağı reklam planlaması yok ise dönüşümlerinizi en üst seviyeye taşıyabilmek için, 5 günlük veri feedleri elde ettikten sonra hedef kitle segmentlerini doğru zamanda doğru kullanıcılara ulaştırarak potansiyel müşterilerinizi yaşam boyu en yüksek değere sahip, kullanıcı kimliğine dönüştürebilmenize olanak sağlar.
Maksimum performans kampanyaları Youtube, Görüntülü Reklam Ağı, Google Haritalar, Gmail, Keşfet, Arama Ağı reklam modellerinde satın almayı optimize eden yeni bir yöntemdir. maksimum performans kampanyaları arama ağındaki anahtar kelimeleri ve reklam uzantılarını optimize ederek en alakalı kullanıcıların karşısına çıkarak dönüşümün çok yüksek olduğu satışa ve marka bilinirliğine yönelik oluşturulan reklamcılık modelidir.
Maksimum Performans Reklamları’nın Sağladığı Avantajlar
- İşletmeniz için doğru dönüşümleri seçip, değer ve bütçe planlaması belirleme
- Hedef (ROAS) ve Hedef (EBM) ‘nin doğru kullanımı
- Akıllı teklif stratejisi ile doğru hedef bütçe ve reklam planlaması oluşturma
- Reklam sorularında daha fazla dönüşüm elde etmek için site bağlantısı uzantılarına yer verme
- Resim, video, metin ve içerikleri bir arada alaka düzeyine göre oluşturma
- Yüksekl dönüşüm değeri elde etmek için makine öğrenimi algoritmasını kullanarak yeniden pazarlama kitle segmentleri ile sinyalleri takip etme
Maksimum performans reklamında dönüşümler anahtar kelime ve alaka düzeyine göre tek bir duyarlı reklam için 15 başlık altında oluşturulur. Google bunun için otomasyon kullanarak, akıllı teklif stratejisi ve açık arttırmaları devreye sokar.
Açık artırmalar ve Hedef (ROAS) ile harcamalardan elde edilen geliri maksimum seviyeye çıkararak en yüksek verimi sağlamaya yardımcı olur. maksimum performans reklamında makine öğrenimi algoritması kullanılarak kitle segmentlerinin sinyallerine ulaşılır.
Yani mobil, cihaz, masa üstü, yer konum, coğrafi bölge, dil, ülke, demografi, yakın ilgi alanı, müşteri eşleştirme, pazardaki kitleler gibi kitle segmentlerinin özel çıkarımlarını dönüşümler ile optimize ederek direk olarak ürün veya hizmetinizle ilgilenen kullanıcıları ayrıntılı bir şekilde görmenizi sağlar. Bunun yanı sıra Maksimum performans reklamlarını kullanan reklamverenlerin hesaplarında benzer işlem maliyetine toplam artış ile %13 oranında ortalama dönüşüm elde ettiği tespit etmiştir.
Özetle dijital dünyada ürün veya hizmet pazarlamacılığında var olan tüm sektörler için Maksimum performans reklamları dönüşüm oranlarını en yüksek seviyeye çıkaran, hedef gösterim payı ve marka bilinirliği oluşturmada kullanılacak en doğru reklam modelidir.
Google Ads Maksimum Performans Kampanyası Nedir?
Google Ads Maksimum Performans Kampanyaları, reklam kampanyalarınızı nasıl oluşturacağınızı önermek için Google tarafından sağlanan bir otomatik reklam araçları setidir. Yeni reklam modelleri içerisinde olan maksimum performans reklamı dönüşüm sağlamak ve elde edilen gelir harcamalarını yönetmek için, doğru zamanda doğru hedef kitleyi optimize ederek sizlere harcadığınız miktar oranında dönüşüm sağlar. Makismum performanmns reklamı Youtube, Görüntülü Reklam Ağı, Arama Ağı, Keşfet, Gmail, Haritalar genelinde her yerde çıkar. Sadece tek bir kampanya ile duyarlı reklam ağınızı oluşturarak bütün Google iş ortaklarında görünebilmenize olanak sağlar.
Google Ads Maksimum Performans Kampanyası için Ne Gereklidir?
Google Ads Maksimum Performans Kampanyaları için sınırlı bir sayıda reklam durumuna sahip bir Google Ads (eski AdWords) hesabına sahip olmanız gerekir. Ayrıca, hedeflemek istediğiniz veya almak istediğiniz müşteri segmentlerini belirlemek için bazı anahtar kelimeler oluşturmanız gerekebilir.
Google Ads Maksimum Performans Kampanyasının Avantajları Nelerdir?
Google Ads Maksimum Performans Kampanyaları, kampanyalarınızı oluşturmak, test etmek, optimize etmek ve müşteri segmentlerine hitap etmek için daha verimli ve kolay bir yol sunar. Yüksek kalitedeki anahtar kelimeler ve özelleştirilmiş reklamlarla, daha yüksek bir dönüşüm oranı ve daha karlı sonuçlar elde edebilirsiniz.
Max Performans Kampanyası Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
- Dönüşüm Hedefleme
- Kampanya Hedefleri
- Merchant Center Hesabı Seçimi
- Max Performans Teklif Verme Ayarları
- Nihai URL Genişletmesi
- Web Sitesindeki En Alakalı URL Yapısına Trafik Gönderilmesi
- Maksimum Performans Reklamlarının Her Bir Markası İçin Öğe Grubu Oluşturma
- Kitle Sinyali Seçimi
- Reklam Uzantıları
Google Ads Maksimum Performans Kampanyasını Nereden Kurabilirim?
Google Ads Maksimum Performans Kampanyalarını oluşturmak için, Google Ads hesabınıza giriş yaparak Otomatik Kampanyalarınız sekmesini arayıp, yeni otomatik kampanya oluşturun sekmesine tıkladığınız zaman reklam modelinde maksimum performans reklamını seçerek 5 ana başlık 5 uzun kuyruklu başlık, 5 açıklama özeti girerek etkili bir biçimde maksimum performans reklamı oluşturabilirsiniz.
Max Performans Kampanyası Nerelerde Gösterilir?
- Haritalar
- Gmail
- Keşfet
- Youtube
- Görüntülü Reklam Ağı
- Arama Ağı
İlginizi Çekecek Diğer İçerikler
- Google Ads Video Reklamları
- Google Ads Nedir?
- Hedef Kitle Nedir? Nasıl Belirlenir?
- Google Ads Otomatik Teklif Stratejileri
- Google Tag Manager Nedir? Ne İşe Yarar?
- Maksimum Performans Kampanyaları İle Dönüşüm Arttırma
- Google Ads İle Hedefleme Oluşturma
- Google Alışveriş Reklam Modeli (Shopping Marketing)
- Görüntülü Reklam Ağı Modeli Nedir?
- Google Ads Arama Ağı Modelleri
Soru Sor
BENZER İÇERİKLER

Google Ads Video Reklamları

Google Ads Nedir?

Hedef Kitle Nedir? Nasıl Belirlenir?

Google Ads Otomatik Teklif Stratejileri

Google Tag Manager Nedir? Ne İşe Yarar?

Maksimum Performans Kampanyaları İle Dönüşüm Arttırma

Google Ads İle Hedefleme Oluşturma

Google Alışveriş Reklam Modeli (Shopping Marketing)

Görüntülü Reklam Ağı Modeli Nedir?

Google Ads Arama Ağı Modelleri