Maksimum Performans Kampanyaları İle Dönüşüm Arttırma

Maksimum Performans Kampanyaları İle Dönüşüm Arttırma
Maksimum Performans Kampanyaları İle Dönüşüm Arttırma

Elif YILMAZ,
Editör

2022-08-16
1Okunma

Müşteri yolculuğu zaman içerisinde karmaşık hale geldi. Duyarlı arama ağı ve dinamik arama ağı kampanyaları gelişen zaman ve maksimum performans oranlarını sürekli geliştiriyor, potansiyel müşteriler dijital platformlardan ürün ve hizmet araştırmalarına hız kesmeden devam ediyor.

Her gün milyonlarca insan ürün, hizmet, içerik, bilgi için Google Arama Motoru Optimizasyonu ve Google Ads internet pazarlama aracından faydalanmaktadır. Organik aramalar ile ürün veya hizmetlerinizi hedef kitleye ulaştırmanız mümkün olsa da reklam pazarlamacılığı kadar kısa sürede mümkün değil, Arama motoru Optimizasyonu uzun süreli yapılan çalışmalar sonucunda meyve verirken, Google Ads reklam modellerinin doğru kullanımı dönüşüm izleme ve kitle segmentleri ile daha kısa sürede başarılı hedef kitleye ulaşmayı mümkün kılıyor.

Google Ads reklam modelleri alanı kitle segmentleri ile geliştirilen en iyi metotlarla kullanıcıya her geçen gün daha verimli etkileşim elde etmeye olanak sağlar. Maksimum performans reklamında geriye dönük arama ağı reklamlarınız var ise kitle segment ve verilerinizi 3 gün içerisinde optimize eder. Google Ads maksimum performans reklamlarında geçmiş arama ağı reklam planlaması yok ise  dönüşümlerinizi en üst seviyeye taşıyabilmek için, 5 günlük veri feedleri elde ettikten sonra hedef kitle segmentlerini doğru zamanda doğru kullanıcılara ulaştırarak potansiyel müşterilerinizi yaşam boyu en yüksek değere sahip, kullanıcı kimliğine dönüştürebilmenize olanak sağlar.

Maksimum performans kampanyaları Youtube, Görüntülü Reklam Ağı, Google Haritalar, Gmail, Keşfet, Arama Ağı reklam modellerinde satın almayı optimize eden yeni bir yöntemdir. Maksimum performans kampanyaları arama ağındaki anahtar kelimeleri ve reklam uzantılarını optimize ederek en alakalı kullanıcıların karşısına çıkarak dönüşümün çok yüksek olduğu satışa ve marka bilinirliğine yönelik oluşturulan reklamcılık modelidir.maksimum performans reklamı nasıl verilir

Maksimum Performans Reklamları’nın Sağladığı Avantajlar

  • İşletmeniz için doğru dönüşümleri seçip, değer ve bütçe planlaması belirleme
  • Hedef (ROAS) ve Hedef (EBM) ‘nin doğru kullanımı
  • Akıllı teklif stratejisi ile doğru hedef bütçe ve reklam planlaması oluşturma
  • Reklam sorularında daha fazla dönüşüm elde etmek için site bağlantısı uzantılarına yer verme
  • Resim, video, metin ve içerikleri bir arada alaka düzeyine göre oluşturma
  • Yüksekl dönüşüm değeri elde etmek için makine öğrenimi algoritmasını kullanarak yeniden pazarlama kitle segmentleri ile sinyalleri takip etme 

 Maksimum performans reklamında dönüşümler anahtar kelime ve alaka düzeyine göre tek bir duyarlı reklam için 15 başlık altında oluşturulur. Google bunun için otomasyon kullanarak, akıllı teklif stratejisi ve açık arttırmaları devreye sokar.

Açık artırmalar ve Hedef (ROAS) ile harcamalardan elde edilen geliri maksimum seviyeye çıkararak en yüksek verimi sağlamaya yardımcı olur. Maksimum performans reklamında makine öğrenimi algoritması kullanılarak kitle segmentlerinin sinyallerine ulaşılır.makismum performans reklamı nedir ne ise yarar

Yani mobil, cihaz, masa üstü, yer konum, coğrafi bölge, dil, ülke, demografi, yakın ilgi alanı, müşteri eşleştirme, pazardaki kitleler gibi kitle segmentlerinin özel çıkarımlarını dönüşümler ile optimize ederek direk olarak ürün veya hizmetinizle ilgilenen kullanıcıları ayrıntılı bir şekilde görmenizi sağlar. Bunun yanı sıra Maksimum performans reklamlarını kullanan reklamverenlerin hesaplarında benzer işlem maliyetine toplam artış ile %13 oranında ortalama dönüşüm elde ettiği tespit etmiştir.

Özetle dijital dünyada ürün veya hizmet pazarlamacılığında var olan tüm sektörler için Maksimum performans reklamları dönüşüm oranlarını en yüksek seviyeye çıkaran, hedef gösterim payı ve marka bilinirliği oluşturmada kullanılacak en doğru reklam modelidir. 

BENZER İÇERİKLER