"E-Ticaret" Blog Makaleleri

SEO Hizmeti
SEO hizmeti genel amacı arama motoru optimizasyonu ile hedef kitlenize ulaşıp web sitenize organik trafik çekmek ve potansiyel müşteri elde etmektir.

SEO ve SEM Danışmanlığı SEO Uzmanı
Google SEO ve SEM Desteği ile %100 Müşteri Garantisi Veriyoruz! , Evet %100 müşteri garantisi vererek belirlenen süre içerisinde memnun olmayan tüm müşterilerimize para iadesi yapmayı sözleşmemizde garanti ediyoruz.

Site İçi SEO
Site içi SEO ingilizce olarak ("On-Page SEO" olarak da bilinir), arama motorları ve hedef kullanıcılar için web site içeriğini optimize etme çalışmalarının bütünüdür.

SEO Bittimi?
Her yıl birileri SEO'nun bittiğini ilan ediyor gibi gözüküyor. 2021'de Söylenenlere inanıyorsanız, tekrar düşünmeniz gerekiyor...

Dijital Pazarlama Nedir? Nasıl Bir Strateji Uygulamak Gerekir
Dijital pazarlama, bir içeriğin dijital medya kanalları (web siteleri, açılış sayfaları, sosyal medya, e-posta ve mobil uygulamalar) aracılığıyla oluşturulması ve dağıtılması, bu içeriğin ücretli ve ücretsiz dijital kanallarda çeşitli stratejiler kullanılarak tanıtılması anlamına gelir.

İnternetten Ürün Satışı Yapmak
İnternette ürün satışı denilince akıllara gelen adresler bellidir. Sosyal medya ağları, Trendyol, çiçek sepeti, hepsi burada, gittigidiyor, amazon ve n11 gibi Pazar yerleri, online satış yapılan web siteleri ve popüler bloglar.

Görüntülü Reklam Ağı Modeli Nedir?
Görüntülü reklam ağı modeli Google Ads’in reklam modelleri içerisinde olan, 2 milyondan fazla kullanıcıya erişim imkanı sağlayan, özelleştirilmiş modeller ve biçimler ile kullanıcılara avantaj sağlayan reklam dalıdır.

Google Alışveriş Reklam Modeli (Shopping Marketing)
Dijital pazarda e-ticaret pazaryeri modelleri üzerinden yapılan satışlar ve elde edilen kar oranlarında büyük bir etkiye sahip olan Google alışveriş reklam modeli, tüketici firmaların ve e-ticaret sitelerinin en çok kullandığı yada kullanması gereken reklam modelleri içerisindedir.

İnstagram'da Mağaza Nasıl Açılır?
Instagram’da mağaza nasıl açılır? Sorusu özellikle Instagram üzerinden satış yapmak isteyen işletmelerin ilgi odağında olan sorulardan biri. Instagram günümüzde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri.

Sosyal Medya Yönetimi Nedir?
Sosyal medya yönetimi nedir? sorusu dijital pazarlama alanının en önemli konularındandır. Sosyal medya hesaplarını yöneten kişiye sosyal medya yönetici denilmektedir. Bu kişiler sosyal medya yönetimiyle ilgili çalışmalar yaparlar.

Sosyal Medya Hesap Yönetimi Yapmanız İçin Bilmeniz Gerekenler
Sosyal medya hesap yönetimi yapmanız için bilmeniz gerekenler; sosyal medya platformları günümüzde hem kişisel hem de kurumsal olarak insanların yoğun ilgi gösterdiği dijital ortamlardır.

Google Tag Manager Nedir? Ne İşe Yarar?
Google Tag Manager yani “ etiket yöneticisi” web sitenizde eklemeniz gereken scriptleri ve etiketleri tek bir yerden yönetmeyi ve ulaşmayı sağlayan ücretsiz Google araçlarından biridir. “Tag” kelimesinin türkçe anlamı etikettir.

Semrush ve Screaming Frog Arasındaki Fark Nedir?
Semrush ve Screaming Frog arasındaki fark nedir? SEO analizi ve dijital pazarlama söz konusu olduğunda adını sık sık duyduğumuz analiz aracı Semrush’tur.

TikTok'ta Satış Yapmanız İçin İhtiyacınız Olan İpuçları
TikTok’ta satış yapmanız için ihtiyacınız olan ipuçları bulunmaktadır. Tiktok günümüzde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biridir. İlk olarak 2016 yılında ByteDance tarafından geliştirilerek video paylaşım, canlı yayın yapma gibi özellikleri bulunmaktadır.

Facebook Ticaret Yöneticisi İstatistikleri Nedir?
Facebook ticaret yöneticisi istatistikleri nedir? Dünyanın en çok kullanıcı sayısına sahip olan sosyal medya platformu Facebook yeni adıyla Meta, mağazanızın performansı hakkındaki bilgilere ulaşmanız için Ticaret Yöneticisi İstatikleri’ni daha önce kullanıma sunmuştu.

Instagram’da Mağaza Açmak İçin 10 Neden
Instagram’da mağaza açmak için 10 neden; son zamanların en popüler sosyal medya uygulamalarından biri olan Instagram’da zamanını geçiren kimse yok denecek kadar azdır. Kullanıcılar instagramı hem eğlence hem de iş amaçlı kullanabilmektedir.

Sosyal Medya Ajansı Ne Yapar?
Sosyal medya ajansı, internete bağlı olarak kullanıcıların sohbet etmesini, bilgi paylaşmasını, içerik oluşturmasını sağlayan sosyal medya platformlarıyla ilgili bütün dijital teknik uygulamaları yönetir.

E-ticarette Zarar Kar Hesaplama
E-ticarette zar ve karar hesaplama; E-ticarette rekabet hızla artarken çok daha zorlayıcı olmaya başlamıştır. Milyonlarca sayıdaki işletmelerin ilk hedefi kar elde etmektir. Bunun için kâr zarar hesaplarına bağlı olarak fiyat belirleme bu işletmelerin en önemli işlerinden biridir.

Dijital Pazarlama Hizmetleri Nelerdir?
Dijital pazarlama ajansı hizmetleri, birlikte çalışacakları firmanın veya kişilerin yapısını ve hedef kitlesini araştırma yaparak analiz eder. Hedef kitleyi belirledikten sonra bu kitlenin zaman dilimlerini ve hangi platformlarda zaman geçirdiğinin tespitini yapar.

Hedef Kitle Nedir? Nasıl Belirlenir?
Dijital pazarlama alanında sıkça duyduğumuz ve merak edilen sorular içerisinde olan hedef kitle, Google Ads reklam ve bütçe stratejileri ile dijital pazarlama dalı ile ilgilenen birçok kurucu ve kullanıcın hayatına etki etmeye devam ediyor. İnternette e-ticaret sektörü ile ilgilenen, sosyal medyayı aktif kullanan, SEO çalışmalarını yakından takip eden, Google Ads'in yeni reklam stratejileri ve güncellemeleri ile birlikte sıkça merak edilen konular içerisinde yer alan tabirdir.

Google Ads Nedir?
Google arama motoru pazarlamacılığı, her gün milyonlarca kişiye farklı dallarda hizmet vererek, arama motoru pazarlamacılığında en çok tercih edilen ve müşterilere birbirinden farklı kampanya oluşturma olanağı sunan platformdur.

İçerik Pazarlama Ajansı Nedir?
İçerik pazarlaması bir kişinin, şirketin veya markanın çevrimiçi varlığını geliştirmesi ve daha da üst seviyeye çıkartması için yazı, video, fotoğraf gibi içerik malzemelerini kullanarak belirir bir strateji doğrultusunda özgün bir şekilde kurgulanmasıdır.

Google Analytics Nedir? Ne İşe Yarar?
Google Analytics, web sitelerinin trafiğini takip etmek için kullanılan ücretsiz bir Google uygulama aracıdır. Bu güçlü hizmet sayesinde siteler performansları hakkında bilgi sahibi olabiliyor ve sitelerine trafik çekmek için gerekli olan yolları bulmanıza olanak sağlayarak rapor sunuyor.

Yurt Dışı Pazar Araştırması Nasıl Yapılır?
Yurt dışı pazar araştırması nasıl yapılır? sorusu özellikle e-ticaret siteleri ve işletmelerin ürünlerini ve markalarını yurtdışına da tanıtıp satışını yapmaları için üzerinde durdukları konulardan biridir.